Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Οργάνωση τώρα: τα ByM.E ημερολόγια ήρθαν και έχουν πολύ στυλ!


Γεια σας φίλοι μου. Στο σημερινό άρθρο θα σας μιλήσω για την οργάνωση την οποία αγαπώ πολύ. Σαν καθηγήτρια μου αρέσει να χρησιμοποιώ καθημερινά σημειωματάρια, ημερολόγια και τετράδια κάθε λογής για να οργανώσω τα μαθήματα μου, να γράψω τα ραντεβού μου με τους γονείς, τις σημειώσεις για κάθε μαθητή σχετικά με διαγωνίσματα, προόδους, ασκήσεις και άλλα πολλά.




Όπως καταλαβαίνετε, για μένα τα ημερολόγια είναι αναγκαίο κομμάτι τόσο της δουλειάς όσο και της καθημερινότητας και ποτέ μα ποτέ δεν είναι αρκετά. Σίγουρα προτιμώ τα ημερολόγια μου και τα τετράδια μου να είναι καλόγουστα και να ξεχωρίζουν. Έτσι λοιπόν, αγάπησα τα ημερολόγια από By M.E τα οποία φτιάχνουν και εμπορεύονται δυο ταλαντούχες φοιτήτριες από την Κρήτη.


Τα ημερολόγια By M.E ξεχωρίζουν για την μοντέρνα αισθητική τους και για το γεγονός ότι μπορείς να διαλέξεις πως θα είναι μέσα. Μπορείς δηλαδή να επιλέξεις τι σελίδες θα περιλαμβάνει το δικό σου ημερολόγιο και έτσι να γίνει personalized με βάση τις ανάγκες σου και το γούστο σου.


Οι επιλογές πολλές , όπως to do list, homework, goals, notes, remember, buy, tasks, home, important απλά βρες τι σου ταιριάζει και απόκτησε το δικό σου ημερολόγιο που θα σε συντροφεύει κάθε ώρα της ημέρας. Επίσης, θα λατρέψεις το marble εξώφυλλο και τα minimal χρώματα. Τα ημερολόγια By M.E σσυνοδεύονται από χειροποίητους σελιδοδείκτες για να ξέρεις πάντα σε ποια σελίδα είσαι!

Τα ημερολόγια By M.E μπορείς να τα βρεις εδώ.



Τέλος, σας άφησα κάποια από τα αγαπημένα μου γνωμικά σχετικά με την οργάνωση:

“A goal without a plan is just a wish.” – Antoine de Saint-Exupery
“It takes as much energy to wish as it does to plan.” – Eleanor Roosevelt

“If you fail to plan, you are planning to fail!” ― Benjamin Franklin
“Fail to plan, plan to fail.” ― Hillary Rodham Clinton

“A man who does not plan long ahead will find trouble at his door.” Confucius
“If you don’t design your own life plan, chances are you’ll fall into someone else’s plan. And guess what they have planned for you? Not much.” – Jim Rohn

Βρείτε με στο instagram.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου