Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Τι έχω στο Νεσεσέρ των Διακοπών μου !



Φέτος το Καλοκαίρι για τις διακοπές που πήγα τον Ιούλιο στο Ναύπλιο επέλεξα ένα νεσεσέρ με προϊόντα περιποίησης και ένα μικρότερο με μακιγιάζ.

Σε αυτό το post σας δείχνω το πρώτο!

Πάμε λοιπόν να τα δούμε μαζί!

To νεσεσέρ μου είναι αυτό από τα Jumbo!

Δεν επέλεξα κάτι ιδιαίτερο καθώς ήμουν σε οικογενειακές διακοπές αλλά την έκανε την δουλειά του μια χαρά!



Στο μπροστινό τσεπάκι του νεσεσέρ είχα πολλά δειγματάκια και συγκεκριμένα αυτά που ξεχώρισα για να σας δείξω είναι από το κορρέ, την κρέμα ενυδάτωσης με μανόλια και από the body shop την κρέμα με βιταμίνη C !

Τα δειγματάκια με βολεύουν πολύ στις διακοπές ειδικά όταν οι αντίστοιχες συσκευασίες είναι πολύ βαριές για τη βαλίτσα!




Στο κυρίως νεσεσέρ μου είχα την αντιηλιακή της Bepanthol για το πρόσωπο που είναι αδιάβροχη και με ελαφριά σύνθεση και την νέα κρέμα από bioten που είναι ενυδατική,κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες και με αντηλιακή προστασία με δείκτη 15, ιδανική ή για νωρίς το πρωί ή για νωρίς το απόγευμα!Εχει υπέροχο άρωμα guava που διαρκεί και διαρκεί...




Δεν παρέλειψα τo body butter με άκρως καλοκαιρινό άρωμα Μοχίτο από το The Body Shop στα 50 ml ιδανικό για ταξίδια και την χρησιμοποίησα ως κρέμα χεριών κυρίως!



Φυσικά, αν δεν έχεις ξυραφάκι στις διακοπές, δεν μπορείς να πάς πουθενά χαχαχα!!!
Ετσι κι εγώ δεν παρέλειψα να βάλω ένα δύο από τα πολύ καλά ξυραφάκια της Venus από την Gillette.




Δύο αποσμητικά, γιατί ιδρώνεις πολύ όταν όλη μέρα είσαι έξω στον ήλιο !
Το πρώτο ειναι από την dove στο άρωμα beauty finish και μου άρεσε αρκετά το άρωμά του αλλά δεν έχει καλή διάρκεια!
Το δεύτερο, έχει γίνει αγαπημένο μου,πρόκειται για το OE sweet charm από το Oggi!
Το συγκεκριμένο με έχει ενθουσιάσει καθώς:
  • δεν έχει PARABENS ΚΑΙ ALUMINIUM
  • έχει πολύ καλή διάρκεια και προστασία από την κακοσμία
  • μυρίζει υπέροχα με άρωμα που διαρκεί
  • είναι στα 200 ml ενώ άλλα αποσμητικά είναι στα 150 ml
  • είναι πολύ οικονομικό για όλα αυτά που προσφέρει, μόνο 2,5 ευρώ στα oggi
  • διαθέτει μεγάλη ποικιλία αρωμάτων
  • βγαίνει και σε roll on 




Το spray της Pantene για ελαφριά προστασία ,όπως λέει, το χρησιμοποίησα μετά από κάθε λούσιμο.

Χαρίζει στα μαλλιά:

  • μια ανάλαφρη αόσθηση 
  • την χαρακτηριστική μυρωδιά Pantene
  • τα ξεμπερδεύει
  • έτοιμα για εύκολο χτένισμα



Τέλος, μετά από κάθε ξύρισμα, ψέκαζα το ενυδατικό σπρέι της Vaseline και ήμουν όντως ΄΄ξεκάστε ,σκουπίστε,τελειώσατε'' που λένε χαχαχαχα!!!
Μια επιπλέον χρήση ήταν για να με δροσίζει όταν πια δεν άντεχα άλλο τη ζέστη το έβαζα για δέκα λεπτά στην κατάψυξη και μετά ψεκαζόμουν σε όλο το σώμα!
Επίσης, η περιεκτικότητα του σε αλόη ανακουφίζει και από τυχόν καψίματα από τον ήλιο!

Δοκιμάστε το!!! 






Αυτά επέλεξα για την περιποίηση στις διακοπές μου!

Ελπίζω να ξαναπάω κάπου μέσα στον Αύγουστο γιατί η ζέστη στην Αθήνα δεν παλεύεται,  όσα προιόντα και να έχεις χαχαχα!
Μην ξεχνάτε τώρα με τη ζέστη να κάνετε συχνά ντούζ και να πίνετε πολύ νερό!



Να είστε ήρεμες ψυχικά και σωματικά!


Αιώνια Δική σας

Miss~Immortality

XXX

2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια ολα , το σπρευ της vaseline το αγαπω, καλη ιδεα θα το βαλω στο ψυγειο και εγω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το βαλεις ναι δεν το συζητω ,κανει θαυματα!!!
      Φιλακια πολλα!!
      Ευχαριστω που το διαβασες!!!

      Διαγραφή