Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Νιώσε όμορφη: The Weekend Edition !

Ελπίζω να είστε όλες καλά και να ετοιμάζεστε για το Σαββατοκύριακο!
Σήμερα θα σας μιλήσω για τους απλούς τρόπους που μπορούμε σαν γυναίκες να νιώσουμε πιο όμορφες κάνοντας μικρά και εύκολα ''βήματα ομορφιάς'' στο σπίτι!

Τουλάχιστον θα σας δείξω τι ακολουθώ εγώ και μπορείτε να πάρετε ιδέες...


Για να γίνει μια διαδικασία περιποίησης, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να φροντίσουμε για πρόσωπο,μαλλιά,σώμα αλλά και άκρα! Επομένως, ξεκινώντας από τη περιποίηση προσώπου το πρώτο που κάνω είναι να αφαιρώ ίχνη μακιγιάζ ή ρύπων με ένα καλό νεράκι Μισελέρ! Για το βήμα αυτό προτιμώ δίσκους βαμβακιού και το νεράκι της garnier για λιπαρά δέρματα!





Έπειτα,προχωράω σε μια μάσκα προσώπου όπως τη συγκεκριμένη από Ventus η οποία περιέχει εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού και βοηθάει στην αναζωογόνηση αλλά και τη λάμψη του κουρασμένης μου επιδερμίδας! Την αφήνω περίπου μισή ώρα για αν δράσει καλύτερα παρόλο που η συσκευασία λέει 10 με 15 λεπτά και την αφαιρώ με το Μισελέρ νεράκι.




Στη συνέχεια, θα λουστώ για να έχω καλή διάθεση και να αισθάνομαι όμορφη με λαμπερά και μυρωδάτα μαλλιά φυσικά!Γι αυτό το σκοπό θα χρησιμοποιήσω ένα από τα αγαπημένα μου σαμπουάν ever: το στέρεο σαμπουάν από Fresh Line!

Το συγκεκριμένο είναι έρωτας: ροζ, μυρωδάτο και σε πολύ βολική συσκευασία!Είναι από τη σειρά ERATO και περιέχει τριαντάφυλλο, καλέντουλα,ελαιόλαδο, σανταλόξυλο, χαμομήλι μέχρι και ηλιοτρόπιο!!! Πραγματικά όποτε το χρησιμοποιώ μυρίζει υπέροχα το μπάνιο και αισθάνομαι όμορφη και φρέσκια!




Μετά θα βάλω μια μάσκα στα μαλλιά για θρέψη και ενυδάτωση. Μια από τις αγαπημένες μου είναι αυτή της Ventus με πρωτεΐνες σιταριού, μέλι και αλόη. Μπορεί να είναι μάσκα των 3 λεπτών αλλά εγώ την αφήνω από μισή έως μια ώρα για καλύτερα αποτελέσματα! Το άρωμα στα μαλλιά είναι βαθύ και έντονο και διαρκεί ώρες!







Η περιποίηση των μαλλιών μου θα τελειώσει με την εφαρμογή του τέλειου λαδιού από την Avon που πήρα από το Glowbox. Θα το εφαρμόσω σε στεγνά μαλλιά από τη μέση και κάτω και δεν θα τσιγκουνευτώ τη ποσότητα. Τα μαλλιά μου μετά είναι ευκολοχτένιστα και λαμπερά!




Τελειώνοντας,θα βάψω νύχια και εδώ φυσικά οι επιλογές είναι αμέτρητες κάθε φορά! Ανάλογα, λοιπόν, με τη διάθεση, επιλέγω το κατάλληλο χρώμα βερνικιού,αυτή τη φορά θα προτιμήσω ένα γαλάζιο της Lovie που στεγνώνει γρήγορα!






Μετά από όλα αυτά είναι δυνατόν να μην νιώθεις ένα τσακ πιο όμορφη;






Αυτά , λοιπόν,  ήταν κάποια βήματα που ακολουθώ όταν θέλω να νιώσω όμορφη και όταν θέλω να μου φτιάξει και η διάθεση. Έχοντας κάνει τα παραπάνω είμαι έτοιμη να κάνω τα πάντα: να πάω μια βόλτα,να πάω για ψώνια αλλά και να κάτσω χαλαρή, όμορφη και μυρωδάτη να διαβάσω το αγαπημένο μου βιβλίο! Τώρα που είπα βιβλίο,  θα σας ενδιέφερε να κάνω μια ανάρτηση σχετική με βιβλία μιας και μου αρέσει να  διαβάζω αντίστοιχα post;



Περιμένω να τα πούμε στα σχόλια !!!!!


Miss~Immortality
XXX

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα ειδικά το ξηρό σαμπουάν μου κέντρισε το ενδιαφέρον! Να κάνεις σίγουρα ένα ποστ με βιβλία τώρα το καλοκαίρι μου αρέσει πολύ να διαβάζω! Φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντινα μου σιγουρα να το παρεις αφηνει τα μαλλια απειρως μαλακα αφου δεν βαζω ουτε μασκα ουτε conditioner μετα!!!!Θα κανω κατι σχετικο με βιβλια αφου μου λες οτι σαρεσει!!!Καλο Καλοκαιρι σαν να εφτιαξε λιγο ο καιρος η μου φαινεται χαχα!!!Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο post!
    Έχω δοκιμάσει κι εγώ το λαδακι μαλλιών από avon(από το κουτάκι του glowbox),καθώς και το στέρεο σαμπουάν Τερψιχόρη.
    Μου άρεσαν,εξίσου και τα δύο!
    Θα ήθελα να δοκιμάσω το νερό καθαρισμού από garnier...φαίνεται ενδιαφέρον :)

    Πολλά φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις το νερο της garnier βεβαια biotherma δεν ειναι αλλα την κανει αξιοπρεπεστατα την δουλεια του για τα χρηματα του!Σε ευχαριστω που το διαβασες!!!Φιλακια Πολλα!!!!Αθανασια!!!!!!!!!1

      Διαγραφή
  3. Εεε ναι αν δεν περιποιηθεις το ΣΚ ποτε θα το κανεις? χιχι πολυ ωραια ολα το βερνικι φοβερο χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω όλα τα προιόντα που μας έδειξες και τα χρησιμοποιώ συχνά! πολύ όμορφο post! το λαδάκι της avon αν και αρχικά με είχε προβληματίσει τελικά η μυρωδιά του και η υφή του με κέρδισαν! :) σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθεια;;Κι εμενα στην αρχη το λαδακι δεν μου αρσεσε και το σνομπαρα αλλα μετα το λατρεψα και τωρα μου τελειωνει κιολας και δεν το πολυβαζω !!!
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  5. υπεροχες προτασεις! και εγω τωρα το λαδακι δοκιμαζω! αναμενω και άλλες προτασεις σου!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ πολυ!!Θα σου αρεσει πολυ το λαδακι!!Φιλακια πολλα!!!Ερχονται νεα ,πολλα πραγματα!!!

      Διαγραφή