Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

~ Mini Haul (Hondos Center,Lovie,Maison de la Perfumerie) ~





Hondos Center

Από τα Hondos Center πήρα το κραγιόν της Maybelline Super Stay 14hours στην καταπληκτική και φουλ ανοιξιάτικη απόχρωση infinitely fuchsia 160.

Φυσικά και θα έκανα μια βόλτα από την essence από όπου αυτή τη φορά διάλεξα το μολυβάκι χειλιών στην  κόκκινη απόχρωση femme fatale 14 η οποία ταιριάζει πολύ να φορεθεί  το Πάσχα!Επίσης πήρα δυο μάσκαρα την Get BIG LASHES triple black και την Get BIG LASHES volume curl.Θέλω πολύ να τις δοκιμάσω και τις δυο!

Επίσης, κάτι που δεν έχω δοκιμάσει και ανυπομονώ είναι το περιβόητο baby lips από maybelline!!!Έτσι το διάλεξα και αυτό στην πορτοκάλι συσκευασία!!!!

Για να δούμε αν θα μου αρέσει!!!



Μετά πήγα κατευθείαν στην Tommy G από όπου πήρα το double liner μολύβι χειλιών στην ροδακινί απόχρωση το οποίο είδα από το βίντεο της Μάρας (My greek burlesque) .Δυστυχώς, δεν βρήκα την κόκκινη απόχρωση που τόσο ήθελα!!!Αλλά φυσικά θα το αναζητήσω σε κάποιο άλλο κατάστημα,δεν μου ξεφεύγει!!!



Lovie

Από το κατάστημα της Lovie πήρα μόνο δυο πραγματάκια αυτή τη φορά: ένα μανό speed dry στην απόχρωση 333 που είναι ένα απαλό και σούπερ ανοιξιάτικο παστέλ γαλάζιο χρώμα και ένα ρουζ στην απόχρωση 11 που είναι ένα απαλό ροδακινί!






Maison de la Perfumerie

Τέλος,επισκέφτηκα το αρωματοπωλείο Maison de la Perfumerie από όπου πήρα 4 αρώματα τύπου δυο για εμένα και δυο για δώρο στον καλό μου.
Για εμένα προτίμησα το θεϊκό Victoria Secret's Bombshell forever σε μπουκαλάκι των 30 ml για την τσάντα μου γιατί δεν μπορώ να το αποχωριστώ και θέλω να το ανανεώνω όταν είμαι στη δουλειά αλλά και σε μπουκαλάκι των 50 ml για όταν είμαι σπίτι και για το καλό μου την black bνlgari και την dreamer και τις δυο στα 50 ml.








Αυτά ήταν τα ψώνια μου αν και λίγα και ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό post!!!

Εγώ νιώθω την ανάγκη τώρα που μπήκε η Άνοιξη για συνεχείς αγορές και επιδρομές στα καταστήματα για να ανανεωθώ.Τι κρίμα όμως που με τη δουλειά δεν προλαβαίνω σχεδόν καθόλου!!!!Άμα δεν έχεις χρόνο και και είσαι μέσα στο άγχος για να προλάβεις τη δουλειά σου τα ψώνια δεν είναι απόλαυση!!!Ελπίζω να βρω χρόνο τώρα στις διακοπές του Πάσχα που κλείνουν τα Φροντιστήρια για να κάνω το shopping therapy που τόσο έχω ανάγκη!!!!Να είστε σίγουρες ότι θα τα μοιραστώ όλα μαζί σας!!!


Μέχρι τότε να είστε όλες καλά ψυχικά και σωματικά και να έχετε έναν τέλειο και ηλιόλουστο(όχι άλλες βροχέεεεεεες!!!!) Απρίλη!!!


Καλό Μήνα!





Δική σας
Miss~Immortality
XXX

2 σχόλια:

  1. Ωωω με γεια σου, το ροδακινι μολυβι ετοιμη ημουν να το αγορασω και εγω προχθες χιχι ισως καποια αλλη φορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το πάρεις αφού το λέει η Μαρα ποιες είμαστε εμείς να το αφήσουμε;;;χαχαχα!!!Φιλάκια 😘!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή