Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Τσάι (τσάι και πάλι τσάι) και η νέα Merenda !!!


Γεια σε όλους,αυτή τη φορά επιστρέφω με ένα ποστ σχετικά με αφεψήματα που μπορούν να συνοδέψουν ιδανικά όλα μας τα σνακ αλμυρά ή γλυκά.Ο λόγος φυσικά για το αγαπημένο πολλών ρόφημα, το τσάι.

Σε όλες του τις εκδοχές το τσάι αντικαθιστά το καφέ προσφέροντας την ίδια ενέργεια και ζωντάνια που όλοι χρειαζόμαστε χωρίς τα αρνητικά του καφέ όπως για παράδειγμα την υπερδιέγερση, το τρέμουλο ή τις διαταραχές στο στομάχι .Όπως και να χει,το τσάι είναι μια πιο υγιεινή επιλογή για να ξυπνήσουμε και να νιώσουμε καλύτερα..Άλλες φόρες το απολαμβάνουμε το πρωί σαν μέρος του πρωινούμας και άλλες το βράδυ ή νωρίς το απόγευμα



Το συγκεκριμένο τσάι με γεύση Passion Fruit ,Ρόδι και μέλι από την Dilmah είναι μαύρο  και έχει πολύ γλυκιά γεύση .Είναι ιδιαίτερα απολαυστικό και συνδυάζεται τέλεια με όλα τα σνακ.
Τα επόμενα δυο είναι από την Lipton, πρόκειται για το κλασσικό πράσινο τσάι χωρίς κάποιο άρωμα και το άλλο ,το οποίο είναι και το αγαπημένο μου, έχει ένα αξεπέραστο άρωμα  κανέλας.Το τσάι με την κανέλα είναι μεθυστικό σαν άρωμα και όταν το πίνεις νιώθεις ένα ευχάριστο κάψιμο από την κανέλα στο λαιμό σου το οποίο σε αναζωογονεί και σε ζεσταίνει .Ιδανικό για τις πολύ κρύες μέρες του Χειμώνα αλλά και της Άνοιξης!Το συγκεκριμένο τσάι το συνδυάζω τέλεια με το αγαπημένο μου kinder bueno!
Αχ! αυτή η LIPTON
Τα επόμενα είναι όλα από τη Lipton, σταθερή αξία όταν πρόκειται για τσάι.Οι γεύσεις της Lipton στα τσάι πάντα με εκπλήσσουν ευχάριστα ενώ συνεχώς ανανεώνονται  με καινούριους γευστικούς και αρωματικούς συνδυασμούς.Οι γεύσεις που πήρα εγώ αυτή τη φορά είναι οι εξής :
Αρχικά,το πράσινο τσάι(Indonesian tea sencha tradition) πρόκειται για ένα τσάι με εξωτικό άρωμα χάρη στις νότες από το ινδονησιακό φυτό Osmanthus .Το επόμενο τσάι είναι το herbal infusion με μήλο και κανέλα ,ένα πολύ ξεχωριστό τσάι με ιδιαίτερα δυνατή και έντονη μυρωδιά το οποίο
 έχει πολύ φρουτένια και ενισχυμένη γεύση από μήλο και είναι χωρίς καφεΐνη.Στη συνέχεια ακολουθεί ένα από τα αγαπημένα μου, το μαύρο τσάι με Φρούτα του Δάσους! Πρόκειται για μια πανδαισία αρωμάτων που πραγματικά σε παρασύρει με την τόσο γλυκιά γεύση και μυρωδιά του.Του βάζω 10 στα 10! Ακολουθεί ένα πράσινο τσάι από τη καινούρια σειρά της Lipton με άρωμα φράουλα και cupcake!!! Πολύ πρωτότυπη και γλυκιά γεύση που σε κερδίζει με τη πρώτη γουλιά!Για το τέλος άφησα ένα ιδιαίτερο τσάι το οποίο έχει γεύση ρόδι και πρόκειται για άσπρο παρακαλώ τσάι που είναι γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες στην υγεία και για την χαμηλή περιεκτικότητα του σε καφεΐνη. Ιδανικό και για βράδυ επομένως, άμα δεν θέλετε να μείνετε ξύπνιοι έως αργά!

Όλα τα παραπάνω τα απολαμβάνω με μια ή δυο κουταλιές μαύρης ζάχαρης την οποία την προτιμώ σε σύγκριση με τη λευκή ζάχαρη τόσο για την θρεπτικότητα της ,τα χαμηλά κατεργασμένα λιπαρά αλλά και την ιδιαίτερη γεύση της.

Και για το τέλος, μια νέα άφιξη για τους λάτρεις των γλυκών και συγκεκριμένα της Mερέντας!!! Έφτασε καινούρια γεύση, καλά ακούσατε, η οποία είναι Μερέντα Υγείας!!!Σούπερ;Ιδανικό για όσους θέλουν κάτι πιο υγιεινό ή για όσους νηστεύουν!!Όπως και να χει εγώ εντυπωσιάστηκα και τσίμπησα ένα βαζάκι!!!Είναι πολύ νόστιμη και μου αρέσει να την απλώνω σε τσουρέκι και να τη συνδυάζω με ένα από τα αγαπημένα μου τσάγια!
μερέντα Υγείας : υγεία και απόλαυση πάνε πακέτο

Λοιπόν αυτά για την ώρα  ,πάω να ετοιμάσω τσαγάκι και τσουρεκάκι με την καινούρια μου μερέντα.Μέχρι το επόμενο ποστ θα χαρώ να μου πείτε ποιό είναι το αγαπημένο σας τσάι από όσα έδειξα ή και από δικά σας αν έχετε να μου προτείνετε τις αγαπημένες σας γεύσεις και να μου πείτε με τι σνακ τα συνδυάζετε!

Φιλάκια Πολλάκαι Xρόνια Πολλά σε όλες τις γυναίκες του κόσμου!!!


Αιώνια Δική σας


Miss~Immortality

XXX

.

6 σχόλια:

  1. λατρεύω το τσάι,και έχω όλες αυτές τι γεύσεις εκτός από το ρόδι!!!!όσο για τη μερέντα τρέχω να την πάρω αύριο πρωί πρωί!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά μου το ξέρω ότι σαρεσει και εσένα το τσάι αφού σε παρακολουθώ καιρό!!!είμαι θαυμάστρια σου και είμαι χαρούμενη που διάβασες δική μου δουλειά!!Σχετικά με το θέμα μας τώρα είναι πολύ ωραίο αυτό με το ρόδι αν αναφερεσε στο άσπρο τσάι της lipton είναι ελαφρύ και άφοβα το πίνεις βράδυ χωρίς να ανησυχείς για ενδεχόμενη αϋπνία χαχα!Όσο για τη μερεντα ένα σου λέω αυτό δεν είναι απόλαυση αλλά ΚΟΛΑΣΗ!!!χαχαχα!!!Να την πάρεις οπωσδήποτε!!Ασε που θα λέμε ότι είναι και υγιεινή αν μας πει κάποιος ότι τρώμε πολύ μερεντα θα του πούμε ειναι Υγειας!!!χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελειο το τσαι, συνεχεια δοκιμαζω και καποιο το αγαπημενο μου ειναι αυτο με την καραμελα και βανιλια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθεια:Κλασσικη αξια η βανιλια -καραμελα!!!Δεν ξερω πως σε μερικους δεν αρεσει καθολου το τσαι αφου ειναι τελειο και τοσο ζεστο κια χουχουλιαρικο!!!Και επισης δεν μπορεις να πεις ποτε δεν μου πετυχε το τσαι ενω με το καφε καθε μερα σου γινεται κια διαφορετικος χεχε!!!Επισης ενα εξαιρετικο που εχω δοκιμασει αλλα τελειωσε ειναι απο μια επαγγελματικη σειρα της nestle που ειναι ολοιδιο με το κρυο τσαι ροδακινο αλλα σε φακελακι!!!ενταξει ειναι ολα τα λεφτα!!!

      Διαγραφή
  4. Τσαι = αγαπημενη μου συνηθεια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή