Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Who is Miss Immortality?


Με λένε Αθανασία,είμαι απόφοιτος της Αγγλικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με την εκπαίδευση και την επικοινωνια.
Εχω δουλέψει σαν social media account manager και διαχειρίζομαι δυο λογαριασμούς στο Instagram ενώ διατηρώ και το προσωπικο μου blog  το Miss Immortality.

Αγαπώ το καλό φαί και τα παιδιά.Οταν με ρωτάνε αν θέλω να κάνω δικά μου παιδιά δίνω κάθε φορά και μια διαφορετική απάντηση.
Είμαι ταύρος με όλη τη σημασία της λέξης καθώς και πολύ αναποφάσιστη στα ασήμαντα και πολύ αποφασιστική στα σημαντικά.
Ζώ στην Αθήνα αν και θα ήθελα να ζώ είτε στην επαρχία είτε στην Αγγλία.Προτιμώ την μοναξιά μου και έχω λίγους φίλους από επιλογή.
Εφυγα από το πατρικό μου στα 26 μου πράγμα που δεν το μετάνιωσα ποτέ.

Το Miss Immortality το ξεκίνησα το 2014 πιο πολύ σαν blog ομορφιάς αλλα καθώς τα χρόνια πέρασαν και άλλαξα, άλλαξε και το blog μαζί μου.
Πλέον εστιάζω περισσότερο στην εσωτερική ομορφιά και στην αυτοβελτίωση και λιγότερο στα προϊόντα.


Το μότο που με χαρακτηρίζει είναι pretty is as pretty does!!!

Αιώνια Δική σας

Αθανασία
Miss~Immortality